ΔΗΜΟΣ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
info@oraiokastro.gr
+30 2313 304000-1
Οδηγός Επιχειρήσεων
logo 1
  • Ο Δήμος
    • Ο Δήμαρχος
    • Αντιδήμαρχοι
    • Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι
    • Γενικός Γραμματέας
    • Ιστορία – Χάρτες
    • Ταυτότητα
    • Κοινότητες
      • Κοινότητα Ωραιοκάστρου
        • Διάρθρωση Κοινότητας Ωραιοκάστρου
        • Αποφάσεις Κοινότητας Ωραιοκάστρου
        • Συνεδριάσεις Κοινότητας Ωραιοκάστρου
        • Ανακοινώσεις Κοινότητας Ωραιοκάστρου
      • Κοινότητα Λητής
        • Διάρθρωση Κοινότητας Λητής
        • Αποφάσεις Κοινότητας Λητής
        • Συνεδριάσεις Κοινότητας Λητής
        • Ανακοινώσεις Κοινότητας Λητής
      • Κοινότητα Δρυμού
        • Διάρθρωση Κοινότητας Δρυμού
        • Αποφάσεις Κοινότητας Δρυμού
        • Συνεδριάσεις Κοινότητας Δρυμού
        • Ανακοινώσεις Κοινότητας Δρυμού
      • Κοινότητα Μελισσοχωρίου
        • Διάρθρωση Κοινότητας Μελισσοχωρίου
        • Αποφάσεις Κοινότητας Μελισσοχωρίου
        • Συνεδριάσεις Κοινότητας Μελισσοχωρίου
        • Ανακοινώσεις Κοινότητας Μελισσοχωρίου
      • Κοινότητα Πενταλόφου
        • Διάρθρωση Κοινότητας Πενταλόφου
        • Αποφάσεις Κοινότητας Πενταλόφου
        • Συνεδριάσεις Κοινότητας Πενταλόφου
        • Ανακοινώσεις Κοινότητας Πενταλόφου
      • Κοινότητα Νεοχωρούδας
        • Διάρθρωση Κοινότητας Νεοχωρούδας
        • Αποφάσεις Κοινότητας Νεοχωρούδας
        • Συνεδριάσεις Κοινότητας Νεοχωρούδας
        • Ανακοινώσεις Κοινότητας Νεοχωρούδας
      • Κοινότητα Νέας Φιλαδέλφειας
        • Διάρθρωση Κοινότητας Νέας Φιλαδέλφειας
        • Αποφάσεις Κοινότητας Νέας Φιλαδέλφειας
        • Συνεδριάσεις Κοινότητας Νέας Φιλαδέλφειας
        • Ανακοινώσεις Κοινότητας Νέας Φιλαδέλφειας
      • Κοινότητα Μεσαίου
        • Διάρθρωση Κοινότητας Μεσαίου
        • Αποφάσεις Κοινότητας Μεσαίου
        • Συνεδριάσεις Κοινότητας Μεσαίου
        • Ανακοινώσεις Κοινότητας Μεσαίου
  • Διοικητική Διάρθρωση
    • Δημοτικό Συμβούλιο
      • Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου
      • Διάρθρωση Δημοτικού Συμβουλίου
      • Αποφάσεις Δημοτικού Συμβουλίου
      • Συνεδριάσεις Δημοτικού Συμβουλίου
      • Κανονισμός Δημοτικού Συμβουλίου
    • Οικονομική Επιτροπή
      • Διάρθρωση Οικονομικής Επιτροπής
      • Αποφάσεις Οικονομικής Επιτροπής
      • Συνεδριάσεις Οικονομικής Επιτροπής
    • Επιτροπή Ποιότητας Ζωής
      • Διάρθρωση Επιτροπής Ποιότητας Ζωής
      • Αποφάσεις Επιτροπής Ποιότητας Ζωής
      • Συνεδριάσεις Επιτροπής Ποιότητας Ζωής
    • Εκτελεστική Επιτροπή
      • Σύσταση και λειτουργία Εκτελεστικής Επιτροπής
      • Αποφάσεις Εκτελεστικής Επιτροπής
      • Συνεδριάσεις Εκτελεστικής Επιτροπής
    • Δημοτική Επιτροπή Παιδείας
      • Διάρθρωση Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας
      • Αποφάσεις Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας
      • Συνεδριάσεις Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας
    • Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης
      • Διάρθρωση Δημοτικής Επιτροπή Διαβούλευσης
      • Συνεδριάσεις Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης
    • Τμήμα Κ.Ε.Π.
    • Διάρθρωση Υπηρεσιών
  • Νομικά Πρόσωπα
    • Δ.Ο.Π.Π.Α.Ω.
      • Διοικητικό Συμβούλιο – Σκοπός
      • Ανακοινώσεις Δ.Ο.Π.Π.Α.Ω.
    • Δ.Ε.Υ.Α.Ω.
      • Διοικητικό Συμβούλιο – Σκοπός
      • Ανακοινώσεις Δ.Ε.Υ.Α.Ω.
      • Αποφάσεις Δ.Ε.Υ.Α.Ω
      • Προσκλήσεις Δ.Σ. Δ.Ε.Υ.Α.Ω.
      • Πληροφοριακά στοιχεία Δ.Ε.Υ.Α.Ω.
      • Αναλύσεις Νερού
    • ΔΗ.Κ.Ε.Ω.
      • Διοικητικό Συμβούλιο Δ.Η.Κ.Ε.Ω.- Πληροφοριακά Στοιχεία
      • Ανακοινώσεις ΔΗ.Κ.Ε.Ω.
      • Υποδομές
      • Άθληση για όλους
      • Τουρνουά – Αθλητικές Διοργανώσεις
      • Θερινές Δραστηριότητες
      • Σωματεία – Ακαδημίες
      • Επικοινωνία
    • Σχ. Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
      • Διάρθρωση Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
      • Ανακοινώσεις Σ.Ε. Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
    • Σχ. Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
      • Διάρθρωση Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
      • Ανακοινώσεις Σ.Ε. Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Δράσεις – Προγράμματα
    • Αντώνης Τρίτσης
      • Αναπλάσεις
      • Μελέτες
    • WiFi4EU
    • Επιχειρησιακό Πρόγραμμα 2015-2019
    • Επιχειρησιακό Σχέδιο Πολιτικής Προστασίας Δήμου Ωραιοκάστρου
    • ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ Ι
      • Βελτίωση αγροτικής οδού στο αγρόκτημα Λητής
      • Αποχέτευση οικισμών Μεσαίου και Νέας Φιλαδέλφειας
      • Ύδρευση Μυγδονίας
    • ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ
      • Πρόσβαση και εξυπηρέτηση ΑΜΕΑ σε σχολικές μονάδες
      • Εγκαταστάσεις καταφυγίων αδέσποτων ζώων συντροφιάς
      • Πυροπροστασία στις σχολικές μονάδες της χώρας
      • Δημιουργία και αναβάθμιση των στάσεων.
      • Προμήθεια Διαμορφωτή γαιών
      • Παιδικές Χαρές
      • Σχολικά Κτίρια
      • Προμήθεια Αναρροφητικού Σάρωθρου
      • Συντήρηση και Κατασκευή Ανοικτών Αθλητικών Εγκαταστάσεων
      • Προμήθεια μηχανημάτων ή και συνοδευτικού εξοπλισμού
      • Προμήθεια μηχανημάτων έργου, δύο εκσκαφέων – φορτωτών
    • ΕΣΠΑ 2014-2020
      • Κέντρο Κοινότητας
      • Κοινωνικό Παντοπωλείο, Κοινωνικό Φαρμακείο
      • Έργα αποχέτευσης
      • Ανέγερση 2ου Δημοτικού Σχολείου Παλαιοκάστρου
      • Υδρευτικό δίκτυο
      • Ανέγερση 4ου Γυμνασίου Ωραιοκάστρου
      • Ανοικτά Κέντρα Εμπορίου
    • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΠΑΑ) 2014-2020
      • Δασοπροστασία
      • Βελτίωση αγροτικής οδού στο αγρόκτημα Πενταλόφου
    • ΕΛΛΑΔΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ 2014-2020
      • Aqua-lity
      • RemoteCARE
    • ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΑΜΕΙΟ
      • Σ.Β.Α.Κ.
      • Βυθιζόμενοι Κάδοι
      • Σ.Φ.Η.Ο
      • Χρηματοδότηση Διεξαγωγής Αρχιτεκτονικών Διαγωνισμών
      • Δράσεις Περιβαλλοντολογικού Ισοζυγίου
    • Ε.Δ.Δ.Υ.Π.Π.Υ.
  • Χρηστικά
    • Ο καιρός
    • Δρομολόγια Ο.Α.Σ.Θ.
      • Δρομολόγια Ωραιοκάστρου
      • Δρομολόγια Δ.Ε. Μυγδονίας
      • Δρομολόγια Δ.Ε. Καλλιθέας
    • Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
    • Λίστα Ιατρών ΕΟΠΠΥ Ωραιοκάστρου
    • Ταχυδρομικό Δίκτυο ΕΛΤΑ
    • Κανονισμοί
    • Πολιτική Προστασία
    • Σχολεία του Δήμου
    • Δημοτική Βιβλιοθήκη
    • Γενικές πληροφορίες Κ.Ε.Π.
    • Χρήσιμα Τηλέφωνα
    • Βίντεο Ασκήσεων Γυμναστικής
  • Ενημέρωση
    • Δελτία Τύπου
      • Δελτία Τύπου 2022
      • Δελτία Τύπου 2021
      • Δελτία Τύπου 2020
      • Δελτία Τύπου 2019
      • Δελτία Τύπου 2018
      • Δελτία Τύπου 2017
      • Δελτία Τύπου 2016
      • Δελτία Τύπου 2015
      • Δελτία Τύπου 2014
      • Δελτία Τύπου 2013
      • Δελτία Τύπου 2012
      • Δελτία Τύπου 2011
      • Δελτία Τύπου 2010
      • Δελτία Τύπου 2009
    • Ανακοινώσεις
    • Δημοτικές παρατάξεις
    • Προκηρύξεις – Διακηρύξεις
    • Επικοινωνία
  • Ελληνικά
    • Ελληνικά
    • English
  • Facebook
logo 1
mobile logo

Τμήμα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου, Μισθοδοσίας και Εκκαθάρισης

    Δήμος Ωραιοκάστρου > Υπηρεσίες > Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών > Τμήμα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου, Μισθοδοσίας και Εκκαθάρισης

Τμήμα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου, Μισθοδοσίας και Εκκαθάρισης

α. Αρμοδιότητες Προϋπολογισμού

1. Καταρτίζει τον Προϋπολογισμό Εσόδων και Εξόδων του Δήμου. Συνεργάζεται με όλες τις υπηρεσίες του Δήμου προκειμένου να γίνει δέκτης των απαραίτητων στοιχείων (λειτουργικά και διοικητικά έξοδα, κόστη έργων, κόστη συντηρήσεων, εκτέλεση προγραμμάτων, πηγές εσόδων προγραμματισμός προσλήψεων κ.λπ.) για την ορθή κατάρτιση του Προϋπολογισμού.

2. Παρακολουθεί την κατάρτιση του Προϋπολογισμού και συντάσσει τις προβλεπόμενες, από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία, εκθέσεις εκτέλεσης και παρακολούθησης του προϋπολογισμού.

3. Μεριμνά για την έγκαιρη και έγκυρη κατάρτιση και υποβολή στα αρμόδια όργανα των περιοδικών οικονομικών – απολογιστικών στοιχείων, όπου αυτό απαιτείται. Επισημαίνει τις αποκλίσεις μεταξύ απολογιστικών και προϋπολογιστικών μεγεθών, μεριμνά για την ερμηνεία  ων αποκλίσεων και εισηγείται τις αναγκαίες διορθωτικές ενέργειες, συντάσσοντας τις προβλεπόμενες από την εκάστοτε νομοθεσία, εκθέσεις εκτέλεσης και παρακολούθησης αυτού.

4. Φροντίζει για την ορθή τήρηση του Μητρώου Δεσμεύσεων και την ορθή καταγραφή των δεδομένων σ’αυτό όπως η εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία ορίζει.

5. Συνεργάζεται με τις υπόλοιπες υπηρεσίες του Δήμου για την τήρηση των διαδικασιών αμφίδρομης ενημέρωσης και ροής των οικονομικών πληροφοριών που σχετίζονται με την εκτέλεση και την αναθεώρηση των προϋπολογισμών κάθε υπηρεσίας.

6. Ελέγχει τη νομιμότητα των δαπανών και βεβαιώνει για την ύπαρξη των αναγκαίων πιστώσεων στους Κ.Α. του Προϋπολογισμού του Δήμου πριν τη σχετική λήψη απόφασης από τα όργανα διατάκτες του Δήμου.

7. Σε συνεργασία με την Ταμειακή Υπηρεσία, μεριμνά για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν από την κάλυψη των ταμειακών αναγκών του

Δήμου και προτείνει σχετικά μέτρα όπως για την κάλυψη τους με δανεισμό. Συνεργάζεται με τις τράπεζες και μεριμνά για την αξιοποίηση των διαθεσίμων του Δήμου.

8. Ελέγχει και θεωρεί τις βεβαιώσεις πιστώσεων που εκδίδονται στο βάρος του προϋπολογισμού του Δήμου κατά τα οριζόμενα από τις ισχύουσες εκάστοτε διατάξεις περί οικονομικής διοικήσεως και λογιστικού των Δήμων και Κοινοτήτων.

9. Παρακολουθεί τις εισροές του Δήμου και εκτελεί τις διαδικασίες αποδοχής τους, της λογιστικής τακτοποίησης, εγγραφών κ.λπ.

10. Εκδίδει τις οικονομικές καταστάσεις παρακολούθησης του προϋπολογισμού, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3852/2010.

11. Παρακολουθεί τη στοχοθεσία του προϋπολογισμού και εισηγείται αναλόγως προς την Οικονομική Επιτροπή και το Δημοτικό Συμβούλιο.

12. Παρέχει βεβαίωση πάνω στα σχέδια όλων των κανονιστικών διοικητικών πράξεων του Δήμου, που προκαλούν δαπάνη σε βάρος του προϋπολογισμού αυτού για την ύπαρξη ή μη της απαιτούμενης πίστωσης στον εκτελούμενο προϋπολογισμό.

13. Μεριμνά για την εφαρμογή των οδηγιών προϋπολογισμού, απολογισμού και απεικονίζει το κόστος λειτουργίας των οργανωτικών μονάδων του Δήμου και του κόστους των παραγομένων και παρεχόμενων υπηρεσιών έτσι όπως αυτές προκύπτουν από τη ετήσια οικονομική λειτουργία.

14. Ελέγχει την νομιμότητα της δαπάνης (αν η δαπάνη προβλέπεται από διάταξη νόμου ή εξυπηρετεί τον σκοπό του φορέα, αν υπάρχει εγγεγραμμένη και εγκεκριμένη πίστωση στον Προϋπολογισμό, αν τηρήθηκε η αρχή της ειδικότητας των πιστώσεων).

β. Αρμοδιότητες Λογιστηρίου

1. Τηρεί το σύστημα λογιστικής απεικόνισης των οικονομικών πράξεων του Δήμου (γενική και αναλυτική λογιστική). Τηρεί τις σχετικές λογιστικές διαδικασίες καθώς και τα αντίστοιχα λογιστικά βιβλία και στοιχεία που προβλέπονται από τη νομοθεσία.

2. Τηρεί τα αρχεία των κάθε είδους παραστατικών που απαιτούνται για την ενημέρωση του συστήματος λογιστικής απεικόνισης των οικονομικών πράξεων του Δήμου.

3. Προχωρά σε κάθε απαραίτητη ενέργεια προκειμένου να τακτοποιούνται οι φορολογικές και ασφαλιστικές εισφορές του Δήμου.

4. Παρακολουθεί και ελέγχει τη λογιστική συμφωνία των δοσοληπτικών λογαριασμών με τράπεζες, προμηθευτές, πιστωτές και τους συναλλασσομένους με τον Δήμο, καθώς και των δοσοληπτικών λογαριασμών με τα νομικά πρόσωπα και τα ιδρύματα του Δήμου.

5. Εκδίδει τις λογιστικές και οικονομικές καταστάσεις που συνδέονται με το τηρούμενο λογιστικό σχέδιο (π.χ. Ισολογισμοί και αποτελέσματα χρήσης) και ενημερώνει σχετικά τα αρμόδια όργανα του Δήμου με βάση τις ισχύουσες διαδικασίες.

6. Παρέχει κάθε είδους πληροφόρηση προς τα αρμόδια όργανα του Δήμου και τις υπόλοιπες δημοτικές υπηρεσίες για την εξέλιξη των λογιστικών μεγεθών του Δήμου.

7. Μεριμνά για την παροχή κάθε είδους στοιχείων που ζητούνται από Δημόσιες / Ελεγκτικές Υπηρεσίες σύμφωνα με τις διαδικασίες που ισχύουν εκάστοτε.

8. Μεριμνά για την ετοιμασία των περιοδικών οικονομικών αναφορών που σχετίζονται με την πρόοδο των προηγουμένων προγραμμάτων και έργων.

9. Τηρεί το αρχείο συμβάσεων για υπηρεσίες, έργα και προμήθειες που αναθέτει ο Δήμος.

10. Παραλαμβάνει και ελέγχει τα κάθε φύσης παραστατικά που απαιτούνται κατά περίπτωση για την πληρωμή των οφειλών του Δήμου στους αντίστοιχους δικαιούχους και ελέγχει την ύπαρξη των προϋποθέσεων για τη διενέργεια πληρωμών του Δήμου με βάση τις διατάξεις των αντιστοίχων συμβάσεων.

11. Μεριμνά για τη σύνταξη και υποβολή στα αρμόδια όργανα τα περιοδικά οικονομικά απολογιστικά στοιχεία, σύμφωνα με το σύστημα οικονομικής πληροφόρησης που εφαρμόζει ο Δήμος.

12. Διεκπεραιώνει τη διαδικασία σύναψης δανείων σε συνεργασία με τη Νομική Υπηρεσία.

13. Τηρεί αρχεία παγίων των κινητών και ακίνητων περιουσιακών στοιχείων του Δήμου και παρακολουθεί την κατανομή των παγίων αυτών στις υπηρεσίες του Δήμου.

14. Ελέγχει, από κοινού με το Τμήμα Προμηθειών και Αποθήκης, την τήρηση τη ορθής διαδικασίας εισαγωγών – εξαγωγών των ειδών στις αποθήκες του Δήμου και προχωρά σε συστάσεις στους υπεύθυνους αποθήκης, προκειμένου να τηρείται η νόμιμη διαδικασία και να επιτυγχάνεται η ορθή λογιστική απεικόνιση 

15. Εκδίδει τα εντάλματα πληρωμής των οφειλών του Δήμου καθώς και τα εντάλματα μισθοδοσίας, τα οποία αποστέλλει στο Τμήμα Ταμείου για πληρωμή.

γ. Αρμοδιότητες Μισθοδοσίας Προσωπικού

1. Συγκεντρώνει τα στοιχεία μεταβολών και των αντίστοιχων καταβληθεισών παροχών ή καταλογισθέντων ποσών προς το με οποιαδήποτε εργασιακή σχέση προσωπικό του Δήμου, που έχουν επίδραση στη διαμόρφωση των αμοιβών του και μεριμνά για την έκδοση των μισθολογικών καταστάσεων και την πληρωμή των αμοιβών.

2. Μεριμνά για την τήρηση αρχείου καταβληθεισών αμοιβών προς το με οποιαδήποτε εργασιακή σχέση προσωπικό του Δήμου, για την έκδοση αντίστοιχων βεβαιώσεων καταβληθεισών αμοιβών, για τον υπολογισμό και απόδοσή τους στα ασφαλιστικά ταμεία των αντιστοίχων ασφαλιστικών εισφορών και τήρηση όλων των σχετικών διαδικασιών με τα ασφαλιστικά ταμεία όπως επίσης εκδίδει τις αντίστοιχες βεβαιώσεις αποδοχών καθώς και υποβολή ηλεκτρονικού αρχείου στην Γ.Γ.Π.Σ.

3. Μεριμνά για την καταβολή των πάσης φύσεως αποδοχών και αμοιβών των αιρετών του Δήμου (Δήμαρχος, Αντιδήμαρχοι, Δημοτικοί Σύμβουλοι, Πρόεδροι Κοινοτήτων κ.λπ.).

4. Μεριμνά για την έκδοση ασφαλιστικής ενημερότητας μετά από έλεγχο των αναλυτικών περιοδικών δηλώσεων και των αποδόσεων των ασφαλιστικών εισφορών σε τακτά χρονικά διαστήματα από την Ε.Α.Π.

5. Μεριμνά για την σύνταξη και αποστολή των στατιστικών στοιχείων μισθοδοσίας στο αρμόδιο υπουργείο σύμφωνα με εγκυκλίους.

6. Ενημερώνει τις καθ’ υλη αρμόδιες υπηρεσίες για θέματα μισθοδοσίας προσωπικού που απασχολούνται σε συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα.

δ. Αρμοδιότητες Εκκαθάρισης

1. Αρμοδιότητες εκκαθάρισης δαπανών αποδοχών, αποζημιώσεων και συναφών παροχών: Έλεγχος όλων των δικαιολογητικών των μισθοδοτικών καταστάσεων ως προς τη νομιμότητα και την κανονικότητα αυτών.

2. Αρμοδιότητες εκκαθάρισης δαπανών όλων των έργων και μελετών:

i. Έλεγχος δικαιολογητικών.

ii. Παραλαβή του φακέλου του έργου ή της μελέτης και έλεγχο όλων των εγγράφων ως προς τη νομιμότητα και την κανονικότητα αυτών.

3. Αρμοδιότητες εκκαθάρισης δαπανών όλων των προμηθειών, υπηρεσιών και εργασιών με το ν. 4412/2016:

i. Έλεγχος δικαιολογητικών και.

ii. Παραλαβή του φακέλου της προμήθειας, υπηρεσίας ή εργασίας και έλεγχο όλων των εγγράφων ως προς τη νομιμότητα και την κανονικότητα αυτών.

4. Αρμοδιότητες εκκαθάρισης δαπανών όλων των μισθώσεων κινητών και ακινήτων του Δήμου: Έλεγχος όλων των δικαιολογητικών που περιέχονται στον φάκελο της μίσθωσης ως προς τη νομιμότητα και την κανονικότητα αυτών.

5. Αρμοδιότητες εκκαθάρισης δαπανών όλων των λοιπών δαπανών του Δήμου (π.χ. καταβολή αποζημίωσης για απαλλοτρίωση ακινήτου, δικαστικά έξοδα, κοινόχρηστα, ασφάλιστρα, επιχορηγήσεις, επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντων, χρηματικά βοηθήματα απόρων, εξόφληση λογαριασμών, ηλεκτρισμού, τηλεφωνικά τέλη,ταχυδρομικά τέλη και λοιπές δαπάνες).

Επικοινωνία

Ευθυμιάδου Μαργαρίτα / Προϊσταμένη Διεύθυνσης               efthimiadou@oraiokastro.gr         231330 – 4013

Μπακάλης Χρήστος                                                                       mpakalis@oraiokastro.gr               231330 – 4012

Θεοχάρης Ιωάννης                                                                         theoharis@oraiokastro.gr              231330 – 4025

Μενεξές Αθανάσιος                                                                       menexes@oraiokastro.gr              231330 – 4029

Ευαγγελίδης Αλέξανδρος                                                             aevaggelidis@oraiokastro.gr        231330 – 4057

Λέττα Αναστασία                                                                            letta@oraiokastro.gr                       231330 – 4061

Παπαδημητρίου Δέσποινα                                                           dpapadimitriou@oraiokastro.gr    231330 – 4066

Print Friendly, PDF & Email
Δήμος Ωραιοκάστρου
Κομνηνών 76, 57013 Ωραιόκαστρο, Θεσσαλονίκη Τηλέφωνο: 2313 304000-1
Χρήσιμα
  • Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα
  • Πολιτική Cookies
  • Sitemap
  • Επικοινωνία
Ενημέρωση Πολιτών
  • Δελτία Τύπου
  • Ανακοινώσεις
  • Κανονισμοί
  • Προκηρύξεις – Διακηρύξεις
  • Προσκλήσεις Συλλ.Οργάνων
Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες
  • Αιτήματα
  • Πιστοποιητικά
  • Αναζήτηση Αποφάσεων
  • Οδηγός Επιχειρήσεων
  • Livestream Δ.Σ.
Copyright © 2020 Δήμος Ωραιοκάστρου.
Όροι Χρήσης | Πολιτική Προστασίας Απορρήτου
Developed by My Company Projects