Οι αρμοδιότητες των επί μέρους οργανικών μονάδων που είναι εγκατεστημένες στην Δ.Ε. Καλλιθέας είναι οι εξής:
Α. Γραφείο ΚΕΠ.
1) Ενημερώνει και πληροφορεί τους πολίτες για τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση διοικητικών υποθέσεων σχετικών με τις δημόσιες υπηρεσίες.
2) Παραλαμβάνει αιτήσεις πολιτών για την διεκπεραίωση υποθέσεών τους από τις υπηρεσίες του Δημοσίου, ελέγχει την πληρότητά τους και σε περίπτωση που για την διεκπεραίωση της υπόθεσης απαιτούνται δικαιολογητικά, που δεν υποβάλλονται μαζί με την αίτηση, τα αναζητά και τα παραλαμβάνει με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο από τις αρμόδιες υπηρεσίες, μετά από σχετική εξουσιοδότηση των πολιτών.
3) Διαβιβάζει πλήρεις τους φακέλους των υποθέσεων των πολιτών στην αρμόδια για την διεκπεραίωσή τους υπηρεσία με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο.
4) Παραλαμβάνει από τις αρμόδιες υπηρεσίες τα τελικά έγγραφα που έχουν ζητηθεί από τους πολίτες και μεριμνά για την παράδοσή τους στους πολίτες, είτε με αποστολή, είτε μέσω του ΚΕΠ.
5) Παρέχει διάφορες υπηρεσίες στους πολίτες σύμφωνα με τον γενικό σχεδιασμό των ΚΕΠ (επικύρωση εγγράφων, θεώρηση γνησίου υπογραφής, χορήγηση παράβολων, χορήγηση αποδεικτικών φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας κλπ.).
6) Τηρεί αρχεία και επεξεργάζεται στατιστικά στοιχεία από την δράση του ΚΕΠ.
7) Παρακολουθεί και υποστηρίζει την εφαρμογή του προγράμματος e-kep για την εξυπηρέτηση των πολιτών σε απομακρυσμένους οικισμούς του Δήμου.
8) Υποδέχεται από άλλα Κ.Ε.Π. αιτήσεις πολιτών η διεκπεραίωση των οποίων εμπίπτει στις αρμοδιότητες του Δήμου. Προωθεί τα αιτήματα αυτά στις αρμόδιες για τη διεκπεραίωσή τους υπηρεσίες και παρακολουθεί τη διαδικασία της διεκπεραίωσης και την τήρηση των νόμιμων χρονικών προθεσμιών. Παραλαμβάνει τα σχετικά έγγραφα από τις υπηρεσίες και τα αποστέλλει στα Κ.Ε.Π. της αρχικής υποβολής των αιτήσεων.
9) Υποδέχεται και διαχειρίζεται τα παράπονα και τις προτάσεις των πολιτών για βελτιώσεις των διοικητικών διαδικασιών.
Β. Γραφείο Συντήρησης Υποδομών
1) Μεριμνά για την φύλαξη, την ασφάλεια και την καθαριότητα των κάθε είδους εγκαταστάσεων της δημοτικής ενότητας.
2) Συγκεντρώνει πληροφορίες για την καλή λειτουργία των υποδομών του Δήμου (π.χ. ηλεκτροφωτισμός) και ενημερώνει σχετικά τις αρμόδιες κεντρικές υπηρεσίες του Δήμου.
3) Μεριμνά για την συντήρηση και αποκατάσταση βλαβών των κτιριακών και των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων της δημοτικής ενότητας.
Γ. Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη
1) Παρέχει γραμματειακή και διοικητική υποστήριξη προς τον Αντιδήμαρχο που εποπτεύει τις υπηρεσίες της δημοτικής ενότητας και προς τα τμήματά της (τήρηση πρωτοκόλλου, διεκπεραίωση και αρχειοθέτηση αλληλογραφίας, θέματα προσωπικού κλπ.).
2) Παρέχει γραμματειακή και διοικητική υποστήριξη προς τα πολιτικά όργανα της δημοτικής ενότητας.
3) Παρακολουθεί την εφαρμογή όλων των διαδικασιών που σχετίζονται με την απασχόληση των εργαζομένων στις υπηρεσίες της δημοτικής ενότητας, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις (τήρηση ωραρίου, έγκριση και πραγματοποίηση υπερωριών κλπ.).
4) Συγκεντρώνει τα στοιχεία απασχόλησης και τις μεταβολές των στοιχείων των εργαζομένων στις υπηρεσίες της δημοτικής ενότητας που επηρεάζουν τις αμοιβές τους και ενημερώνει έγκαιρα τις αρμόδιες οικονομικές υπηρεσίες, ώστε να προωθείται έγκαιρα η πληρωμή των εργαζομένων και η απόδοση των ασφαλιστικών εισφορών.
5) Μεριμνά για τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου της δημοτικής ενότητας.
6) Ενημερώνει και πληροφορεί τους πολίτες για τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση διοικητικών υποθέσεων σχετικών με τις κεντρικές δημοτικές υπηρεσίες.
7) Παραλαμβάνει αιτήσεις πολιτών για την διεκπεραίωση υποθέσεών τους από τις κεντρικές υπηρεσίες, ελέγχει την πληρότητά τους και διαβιβάζει πλήρεις τους φακέλους των υποθέσεων των πολιτών στην αρμόδια για την διεκπεραίωσή τους δημοτική υπηρεσία με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο.
8) Παραλαμβάνει από τις αρμόδιες κεντρικές υπηρεσίες τα τελικά έγγραφα που έχουν ζητηθεί από τους πολίτες και μεριμνά για την παράδοσή τους στους πολίτες.
9) Τηρεί, σε τοπικό επίπεδο, τις υποχρεώσεις για το Δήμο που προκύπτουν από την ισχύουσα νομοθεσία περί ιθαγένειας, αλλοδαπών και μετανάστευσης.
10) Υποδέχεται και διαχειρίζεται τα παράπονα και τις προτάσεις των πολιτών για βελτιώσεις των διοικητικών διαδικασιών του Δήμου. Δ. Γραφείο Οικονομικών θεμάτων
1) Διενεργεί πληρωμές προς δικαιούχους, σύμφωνα με τις ειδικότερες οδηγίες των Οικονομικών Υπηρεσιών, με βάση τα Εντάλματα Πληρωμών και μετά από έλεγχο των δικαιολογητικών που ορίζει ο νόμος.
2) Καταγράφει τις διενεργούμενες πληρωμές σύμφωνα με τις ισχύουσες διαδικασίες και ενημερώνει σχετικά τις Οικονομικές Υπηρεσίες.
3) Διενεργεί εισπράξεις οφειλών προς τον Δήμο και ενημερώνει το λογιστικό σύστημα του Δήμου με τις σχετικές ταμειακές εγγραφές, σύμφωνα με ειδικότερες οδηγίες των Οικονομικών Υπηρεσιών.
4) Τηρεί τις διαδικασίες συναλλαγών με τις Τράπεζες για την τοποθέτηση των χρηματικών διαθεσίμων και την διενέργεια εισπράξεων και πληρωμών μέσω επιταγών. Τηρεί το αναγκαίο φυσικό ταμείο στα γραφεία της δη− μοτικής ενότητας.
Επικοινωνία
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
Παπαδημητρίου Μάρω papadimitriou@oraiokastro.gr 231330 – 0800
Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη Καλλιθέας- Ληξιαρχείο
Κάρτζια Σουλτάνα kartzia@oraiokastro.gr 2313300821
ΚΕΠ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ
Κυβρακίδου Άννα d.kallitheas-thessalonikis@kep.gov.gr 2313337820-1
Τοπικά Καταστήματα Νεοχωρούδα 2310 – 787472
Ν. Φιλαδέλφεια 2310 – 786000
Μεσαίο 2310 – 786210
Μονόλοφος 2310 – 786550
Πετρωτό 2310 – 786057
Πιστεύουμε ακράδαντα ότι το Διαδίκτυο πρέπει να είναι διαθέσιμο και προσβάσιμο σε οποιονδήποτε και δεσμευόμαστε να παρέχουμε έναν ιστότοπο που να είναι προσβάσιμος στο ευρύτερο δυνατό κοινό, ανεξαρτήτως περιστάσεων και δυνατοτήτων.
Για να το εκπληρώσουμε αυτό, στοχεύουμε να τηρούμε όσο το δυνατόν αυστηρά τις Οδηγίες Προσβασιμότητας Περιεχομένου Ιστού 2.1 (WCAG 2.1) της Κοινοπραξίας Παγκόσμιου Ιστού (W3C) σε επίπεδο ΑΑ. Αυτές οι οδηγίες εξηγούν πώς να κάνετε το περιεχόμενο Ιστού προσβάσιμο σε άτομα με μεγάλη ποικιλία αναπηριών. Η συμμόρφωση με αυτές τις οδηγίες μας βοηθά να διασφαλίσουμε ότι ο ιστότοπος είναι προσβάσιμος σε όλους τους ανθρώπους: τυφλούς, άτομα με κινητικές αναπηρίες, προβλήματα όρασης, γνωστικές αναπηρίες και πολλά άλλα.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί διάφορες τεχνολογίες που έχουν σκοπό να τον κάνουν όσο το δυνατόν πιο προσιτός ανά πάσα στιγμή. Χρησιμοποιούμε μια διεπαφή προσβασιμότητας που επιτρέπει σε άτομα με ειδικές αναπηρίες να προσαρμόσουν το UI (διεπαφή χρήστη) του ιστότοπου και να το σχεδιάσουν στις προσωπικές τους ανάγκες.
Επιπλέον, ο ιστότοπος χρησιμοποιεί μια εφαρμογή βασισμένη σε AI που εκτελείται στο παρασκήνιο και βελτιστοποιεί συνεχώς το επίπεδο προσβασιμότητας. Αυτή η εφαρμογή διορθώνει το HTML του ιστότοπου, προσαρμόζει τη λειτουργικότητα και τη συμπεριφορά του για προγράμματα ανάγνωσης οθόνης που χρησιμοποιούνται από τυφλούς χρήστες και για λειτουργίες πληκτρολογίου που χρησιμοποιούνται από άτομα με κινητικές αναπηρίες.
Εάν εντοπίσατε μια δυσλειτουργία ή έχετε ιδέες για βελτίωση, θα χαρούμε να σας ακούσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους χειριστές του ιστότοπου χρησιμοποιώντας το ακόλουθο email info@oraiokastro.gr
Ο ιστότοπός μας εφαρμόζει την τεχνική των χαρακτηριστικών ARIA (Accessible Rich Internet Applications), μαζί με διάφορες διαφορετικές αλλαγές συμπεριφοράς, για να διασφαλίζει ότι οι τυφλοί χρήστες που επισκέπτονται με προγράμματα ανάγνωσης οθόνης μπορούν να διαβάζουν, να κατανοούν και να απολαμβάνουν τις λειτουργίες του ιστότοπου. Μόλις ένας χρήστης με πρόγραμμα ανάγνωσης οθόνης εισέλθει στον ιστότοπό σας, λαμβάνει αμέσως μια προτροπή να εισέλθει στο Προφίλ του Αναγνώστη οθόνης, ώστε να μπορεί να περιηγηθεί και να λειτουργήσει αποτελεσματικά τον ιστότοπό σας. Δείτε πώς ο ιστότοπός μας καλύπτει μερικές από τις πιο σημαντικές απαιτήσεις του προγράμματος ανάγνωσης οθόνης, μαζί με στιγμιότυπα οθόνης κονσόλας παραδειγμάτων κώδικα:
Αυτές οι προσαρμογές είναι συμβατές με όλα τα δημοφιλή προγράμματα ανάγνωσης οθόνης, συμπεριλαμβανομένων των JAWS και NVDA.
Οι χρήστες μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν συντομεύσεις όπως “M” (μενού), “H” (επικεφαλίδες), “F” (φόρμες), “B” (κουμπιά) και “G” (γραφικά) για να μεταβούν σε συγκεκριμένα στοιχεία.
Στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε όσο το δυνατόν ευρύτερο φάσμα προγραμμάτων περιήγησης και βοηθητικές τεχνολογίες, ώστε οι χρήστες μας να μπορούν να επιλέξουν τα καλύτερα κατάλληλα εργαλεία για αυτούς, με όσο το δυνατόν λιγότερους περιορισμούς. Ως εκ τούτου, έχουμε εργαστεί πολύ σκληρά για να μπορέσουμε να υποστηρίξουμε όλα τα μεγάλα συστήματα που αποτελούν πάνω από το 95% του μεριδίου αγοράς των χρηστών, συμπεριλαμβανομένων των Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera και Microsoft Edge, JAWS και NVDA (αναγνώστες οθόνης), τόσο για Windows και για χρήστες MAC.
Παρά τις καλύτερες προσπάθειές μας να επιτρέψουμε σε οποιονδήποτε να προσαρμόσει τον ιστότοπο στις ανάγκες του, ενδέχεται να εξακολουθούν να υπάρχουν σελίδες ή ενότητες που δεν είναι πλήρως προσβάσιμες, βρίσκονται σε διαδικασία πρόσβασης ή δεν διαθέτουν επαρκή τεχνολογική λύση για να τις καταστήσουν προσβάσιμες. Ωστόσο, βελτιώνουμε συνεχώς την προσβασιμότητά μας, προσθέτουμε, ενημερώνουμε και βελτιώνουμε τις επιλογές και τις δυνατότητες του και αναπτύσσουμε και υιοθετούμε νέες τεχνολογίες. Όλα αυτά προορίζονται για την επίτευξη του βέλτιστου επιπέδου προσβασιμότητας, ακολουθώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις. Για οποιαδήποτε βοήθεια, επικοινωνήστε στο info@oraiokastro.gr